ساخت زیورآلات, مقالات هنری

برای ساخت حرفه ای زیورآلات از اینجا شروع کنید

min

بازار فروش زیورآلات ساخته شده با رزین در ایران در سال‌های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است. این نوع زیورآلات به دلیل زیبایی، تنوع و قیمت مناسب طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این مقاله سعی شده است در خصوص:

صحبت گردد.

برای ساخت زیورآلات چه رزینی باید بخریم؟!

اغلب زیورآلات رزینی از رزین اپوکسی ساخته می‌شوند. این رزین یک ماده دو جزئی است که پس از ترکیب با هاردنر در نسبت درست، پخت می گردد (خشک می شود) و شکل می گیرد.

رزین اپوکسی ماده ای ذاتا شفاف و بی‌رنگ است و می‌توان آن را با رنگ‌های مختلف و مواد تزئینی مختلف مثل پودر های اکلیلی و شبرنگ و اکسسوری های متنوعی چون سنگ­ و گل ترکیب کرد و به سادگی به دنیایی از تنوع در تولید رسید. علاوه بر این محصول نهایی با توجه به نوع اپوکسی انتخابی می تواند مانند مانند الماس سفت و سخت یا نرم و لاستیکی باشد.

مجموعه ایران کامپوزیت کاویان به تفضیل در خصوص مواد و وسایل مورد نیاز در ساخت زیورالات و جواهرات رزینی و نحوه ی تهیه آن توضیح داده است. جهت انتقال به صفحه مقاله مربوطه کافیست روی عبارت آبی رنگ کلیک بفرمایید.

این زیورآلات برای تمام سنین و سلیقه‌ها مناسب هستند و می‌توان از آنها در هر مناسبتی استفاده کرد. زیبایی، تنوع و قیمت مناسب باعث محبوبیت و رشد بازار این محصول در ایران شده است.

قیمت این محصول بسته به نوع موادی که در آنها استفاده شده است، متفاوت است.

این نوع زیورآلات می‌توانند جایگزین مناسبی برای زیورآلات سنتی باشند و بازار فروش آنها می‌تواند با افزایش آگاهی مردم از مزایای این نوع زیورآلات، رونق بیشتری پیدا کند.

در ادامه به برخی از مزایای زیورآلات رزینی اشاره می‌کنیم:

  • زیبایی: زیورآلات رزینی را می‌توان با انواع مختلف سنگ‌ها، صدف‌ها، گل‌ها و سایر مواد تزئینی تزئین کرد تا محصولاتی با طرح‌های چشم نواز تولید کرد.
  • تنوع: زیورآلات رزینی در انواع مختلف از جمله گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره و سنجاق سینه با حجم کاری کمتر در مقایسه با سایر روش های ساخت زیور و جواهر آلات تولید می‌شوند.
  • قیمت مناسب: زیورآلات رزینی نسبت به سایر انواع زیورآلات قیمت مناسب‌تری دارند. این زیورآلات برای تمام سنین و سلیقه‌ها مناسب هستند و می‌توان از آنها در هر مناسبتی استفاده کرد.
  • دوام: زیورآلات رزینی در برابر ضربه، خراش و شکستگی مقاومت خوبی نشان می دهند و می‌توان از آنها برای مدت طولانی استفاده کرد. علاوه براین جواهرات ساخته شده از رزین اپوکسی در برابر آب مقاوم اند و لازم نیست موقع شنا و شست و شو نگران باشید.
  • حساسیت زا نیست.
  • تمیز کردن آسان: زیورآلات رزینی را می‌توان به راحتی با آب و صابون تمیز کرد. این زیورآلات نیازی به مراقبت‌های ویژه‌ای ندارند و می‌توان از آنها برای مدت طولانی بدون نگرانی از آسیب دیدن استفاده کرد.

.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، ساخت زیورآلات رزینی می تواند یک گزینه عالی باشد. این کسب و کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و می تواند به راحتی در خانه راه اندازی شود.

.

 

با چند قدم ساده زیورآلات خودت رو بساز:

در اینجا چند ایده برای کارآفرینی با زیورآلات رزینی در ایران آورده شده است:

با یکم خلاقیت و سرچ کردن توی اپلیکشن Pinterest می تونید کلی ایده

برای ساخت زیور آلات بدست بیارید.

 

برای اجرا کردنش کافیه عزمتون رو جزم کنید، دستکش دست کنید و ماسک و عینک بزنید و رزین اپوکسی مخصوص ساخت زیورآلات ایران کامپوزیت کاویان رو به نسبت دقیقی که روی ظرف رزین نوشته با هاردنرش در یک ظرف با قلمو تمیز مخلوط کنید؛ در قالب بریزید و زمان بدید تا شکل بگیره(پخت بشه)؛ تمام!

اگر قالب مورد نظرتون رو توی فروشگاه ما پیدا نکردید ناامید نشید کافیه سیلیکون قالب گیری رو تهیه کنید و خودتون قالبتون رو با هر شکلی که می پسندید بسازید.

برای فروش و قبضه کردن بازار چیکار کنیم؟!

  1. فروش زیورآلات رزینی در اینترنت

این ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای فروش زیورآلات رزینی است. شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی در قالب سایت یا پیج اینستاگرامی راه اندازی کنید یا محصولات خود را در سایت های فروش آنلاین مانند دیجی کالا و دیوار به فروش برسانید.

2. فروش زیورآلات رزینی در نمایشگاه ها و بازارهای دست ساز

این یک راه عالی برای معرفی محصولات خود به مشتریان جدید است. شما می توانید در نمایشگاه های دست ساز و بازارهای محلی شرکت کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

  1. سفارشی سازی زیورآلات رزینی

این یک راه عالی برای افزایش درآمد خود است. شما می توانید به مشتریان اجازه دهید تا زیورآلات خود را سفارشی کنند و طرح های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

از طرفی می توانید با برند ها و مجموعه های فشن استایل مختلف وارد مذاکره بشید و برای برند اونها تولید محصول یا اکسسوری کنید و از بازار آنها بهره ببرید.

  1. آموزش ساخت زیورآلات رزینی

اگر با چم و خم کار آشنایید و به آموزش علاقه دارید، می توانید دوره های آموزشی آنلاین و حضوری ساخت زیورآلات رزینی برگزار کنید. این یک راه عالی برای کسب درآمد و به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران است. علاوه بر این مجموعه ی آموزشی ایران کامپوزیت کاویان از مدرسین زبده جهت برگزاری دوره های تخصصی حضوری استقبال می کند و در صورتیکه بتوانید کیفیت آموزشتون رو تضمین کنید اسپانسر دوره های شما خواهیم بود.

 

ساخت زیورآلات رزینی یک کسب و کار عالی برای افرادی است که به دنبال راهی برای بیان خلاقیت خود هستند.

 

در اینجا چند نکته برای موفقیت در کسب و کار ساخت زیورآلات رزینی آورده شده است:

  • خلاق باشید. زیورآلات رزینی باید زیبا و منحصر به فرد باشند. از خلاقیت خود استفاده کنید و طرح های جدید و جذاب ایجاد کنید.

  • کیفیت را در اولویت قرار دهید. از مواد با کیفیت استفاده کنید و محصولات خود را با دقت بسازید. کیفیت کار شما بزرگترین تبلیغات برای شماست.

  • بازاریابی کنید. محصولات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید. از اینترنت، نمایشگاه ها و بازارهای دست ساز برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنید.

  • قیمت گذاری مناسب داشته باشید. قیمت محصولات خود را به گونه ای تعیین کنید که هم برای شما و هم برای مشتریان مقرون به صرفه باشد.
  • صبر داشته باشید. کسب و کار ساخت زیورآلات رزینی زمان می برد تا به موفقیت برسد. صبر داشته باشید و به کار خود ادامه دهید.

با رعایت این نکات، می توانید کسب و کار موفقی در ساخت زیورآلات رزینی راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *