اخبار صنعت کامپوزیت

معرفی محصول جدید گریتینگ Mini Mesh d2 از Dura Composites

duracomposites 30mm d2grating

معرفی محصول

Dura Composites،  یک تامین کننده پلیمر تقویتی با الیاف شیشه (GFRP) برای صنعت دریایی و کشتیرانی است. این شرکت محصول جدیدی به نام Mini Mesh d2 با اندازه 30 میلی متر را به طیف محصولات گریتینگ GFRP d2 خود اضافه کرد. این محصول از اوایل سال 2024 در دسترس عموم قرار می گیرد. با این حال کسب و کارها می توانند در صورت علاقه، نمونه اولیه را از طریق وب سایت Dura Composites یا تیم دریایی شرکت درخواست کنند.

گریتینگ Mini Mesh d2 با اندازه های پنل 3007 × 1027 میلی متر و 4027 × 1267 میلی متر موجود است و در رنگ های سبز، خاکستری، خاکستری تیره و شن برای مطابقت با انواع محیط ارائه می شود. همانطور که در مورد کل طیف Mini Mesh، اندازه سوراخ باز 13 میلی متر مطابق با الزامات آزمایش های سقوط توپ اروپایی است و همچنان یک دهانه 900 میلی متری را در بار نقطه ای 1.5 کیلو نیوتن در L/100 حفظ می کند.

ویژگی ها و مزایای کلیدی

  • اندازه سوراخ کوچک و انطباق آن با آزمایش های سقوط توپ اروپایی
  • نسبت استحکام به وزن استثنایی گریتینگ و قابلیت دهانه 900 میلی متری
  • فناوری ثبت شده گریتینگ d2 Dura و خواص ضد لغزش پیشرفته آن
  • تناسب گریتینگ برای محیط های سخت مانند بنادر، ماریناها و آبزی پروری
  • سطح ضد لغزش گریتینگ d2 Dura برای تحمل حتی مرطوب ترین، روغنی ترین و یخی ترین شرایط آزمایش شده است. و یک مسیر دسترسی امن و بسیار بادوام را در طول سال فراهم می کند.

پایداری

گریتینگ d2 30 میلی متری Mini Mesh نسبت به سایر گریتینگ های 30 میلی متری موجود در صنعت، 17.33 درصد کربن کمتر مصرف می کند. که آن را به انتخابی پایدار تبدیل می کند.

طیف قبلی گریتینگ Mini Mesh d2

طیف گریتینگ Mini Mesh d2 قبلاً در اندازه های 23، 35، 45 و 55 میلی متر موجود بود. یک محصول Mini Mesh 30 میلی متری چند سال پیش به عنوان بخشی از طیف گریتینگ قبلی در دسترس بود، اما اکنون برای حداکثر عملکرد و کارایی به عنوان بخشی از طیف محصول اختصاصی d2 طراحی شده است.

نتیجه گیری

Dura Composites با معرفی گریتینگ Mini Mesh d2 با اندازه 30 میلی متر، یک محصول جدید و نوآورانه را به بازار ارائه کرد. که دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی است. این گریتینگ برای طیف وسیعی از کاربردها، از جمله بنادر، ماریناها، و آبزی پروری، مناسب است. و انتخابی پایدار برای مشتریان آگاه به محیط زیست است. با ترکیب فناوری پیشرفته، طراحی نوآورانه و تعهد به پایداری، Dura Composites همچنان در خط مقدم نوآوری در صنعت گریتینگ GFRP قرار دارد.

منبع: سایت compositesworld.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *