اخبار صنعت کامپوزیت

تاسیس مرکز تولید الیاف کربن بازیافتی در Apply Carbon

apply carbon automated facility

شرکت Apply Carbon (Languidic, France) به تازگی یک کارخانه به مساحت ۱۶٬۵۰۰ متر مربع برای بازیافت الیاف کربن ایجاد کرده است.

این کارخانه نزدیک به ۲٬۰۰۰ تن الیاف کربن بازیافتی در سال تولید می‌کند. علاوه بر این  ۱۰۰٬۰۰۰ متر مربع زمین برای گسترش کار در آینده (به منظور تامین نیاز رو به رشد در بازارهای نهایی)، خریداری نموده است.

ظرفیت تولید این کارخانه حدود ۴٬۰۰۰ تن در سال است. این کارخانه دارای موجودی تقریبی ۳٬۰۰۰ تن مواد خام است تا کیفیت محصول بالا، یکنواختی و امنیت تامین مواد را ترویج دهد.

شرکت Apply Carbon در کنار کارخانه الیاف کربن بازیافتی، همچنین منطقه ای را به تولید اختصاصی الیاف پارا-آرامید بازیافتی اختصاص می دهد. این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۷۰۰ تن محصولات میله ‌شده و گرانول شده آرامید هدف افزایش سریع تقاضا را دنبال می‌کند. ساختمانهایی که شرکت Apply Carbon چند سال است در آن خدمت می‌کند، برای ترکیب‌های پلیمری مقاوم در برابر سایش و فرسایش یا برای پد‌های ترمز کم سایش و بدون گرد و غبار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری این شرکت همچنین به سوی ایجاد استانداردهایی در زمینه کارآیی تولید و انرژی معطوف است.

آقای “Hervé Cayuela، مدیرعامل Apply Carbon، می‌گوید: “تقریباً تمام فرآیندهای تولید – از فرز مواد خام تا گرانول، اندازه‌گیری، برش و بسته‌بندی محصولات نهایی – به منظور اطمینان از کارایی هزینه‌ای و تکرارپذیری دسته به دسته اتوماتیک شده‌اند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *